IN THE ART: How do people support it? and Who are they helping?

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Job interview on October 25,2024.

POST BILINGUAL by Celia K San Felipe.

How do people support it?

The DEI COMMUNITY and LGBTQ+ have been my greatest supporters since I started, and I did not hesitate to mention them in interviews. Building a strong network is essential!

It should be noted that the support has not been monetary in the USA, but has been in the form of resources and in the form of benefits, and I can explain in detail the types of support and named some of that support here.

SPANISH

¿Cómo lo apoya la gente?

La COMUNIDAD DEI y LGBTQ+ han sido mis mayor apoyos desde que comencé, y no dudé en mencionarlos en las entrevistas. ¡Construir una red sólida es fundamental!

Cabe destacar que el apoyo no ha sido monetario en USA, sino que ha sido en forma de recursos y en forma de beneficios ,y puedo explicar detalladamente los modos de apoyos y nombró algunos de esos apoyos aquí :

SUPPORT.
01• Org 1000 Women of Washington D.C.
02• Lesbian Herstory Archive NY
03• Guggenheim Museum
04• Stand 4 BrooklinNY Gallery
05• Library Mouse LGBTQ Comics Gallery
06• This from Pinga Lesbian Gallery
07• Spain Culture Portal
08• LIBRARY School Carlos R. Harvard DC Campus Inclusive
09• Office of Mayor’s DC
10• Latino Economic Development Center DC
11• eBay Store DEI
12• AVP NY
13• DC Help Org
14• Org Asylum Work DC
15• Go Daddy DC
16• myGwork London
17• Couchsurfer Corporation
18• Letras del Lobo Editorial Inclusive
19• Scriba NYC Editorial Inclusive
20• Pentian Editorial Inclusive
21• Verbum Editorial Inclusive
22• Friends of Poetry and Literature Newspaper Inclusive
23• Radio Lesbians Scaffold
24• Radio Lesbians Inoutradio
25• Radio Entre Amigos El Salvador
26• Radio Inclusive Acapulco
27• IDB
28• DC Affordable Law Firm
29• Org Be yourself Lesbian
30• Org Dare to be yourself LGBTQ
31• Artemisa Lesbian Org
32• Gayxample Org Barcelona
33• Org enehache
34• The DC Center 
35• DC CARE 
36• HRC.DC
37• American Humanist Association DC
38• DYKES DC
39• International Latino Book Awards 2023 y 2019
40• TV LGBTQ+ Acapulco
41• Radio Acapulco
42• Puerto TV Guatemala
43• ISABAL LGBTQ+ Guatemala
44• Poliamor Mexico
45• Asian Transsexual Men NY
46• QDEP NY
47• TEN NY
48• AU
49• WASH



Job interview on October 25, 2024

Who are they helping?

outtellofart.com is helping the community not only honor the memory by documenting the real-time work of women and alliances, but also promote the culture from its creation to the present. It offers the space where consumers can connect with history through art.
Online stores and eBay help by creating and offering services during their exhibitions, 
that generate income to the art market. Here consumers and Allies come together in a GLOBAL market. The consumer will be able to buy a story of construction and built on real events, continued with the signature of its artist, with a certificate of authenticity.
The consumer buys ART history, thus strengthening our community-regional MEMORY. 
This initiative offers the exclusive place and store where people can consume in support of this production dedicated to the present and future from the past traveled.

¿A quién están ayudando?

outtellofart.com están ayudando a la comunidad  no sólo honra la memoria documentando los trabajos en tiempo real, de las mujeres y alianzas, sino que también promueve la cultura desde su creación hasta la actualidad. Ofrece el espacio donde los consumidores pueden conectarse con la historia a traves del arte .
Las tiendas en Internet y en eBay ayuda  creando y ofreciendo durante sus expositions los servicios, 
que generan el ingreso al mercado de arte . Aquí los consumidores  y Aliados, se unen en un mercado GLOBAL. El consumidor  podrá comprar una historia de construcción y construida sobre hechos reales ,continuados con la firma de su artista ,con certificado de autenticidad.
El consumidor  compra  historia de ARTE, fortaleciendo así nuestra MEMORIA comunitaria-regional. 
Esta iniciativa  ofrece el lugar y tienda exclusiva donde hacer el consumo de apoyo a esta producción dedicada al presente y futuro desde el pasado viajado.






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